Adrenaline X Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vet inte va de heter typ Macaron lr nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Spyware så iriterande kommer j*vla porr hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Sasser.Det är så j***a irreterande.När man tänder datorn så står det plötsligt: Datorn stängs av om 59 sekunder.Stäng alla program. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (Kaktus-Killen @ 09/10-2004 00:18:05) Windows XP. weeeEEEeeeEee :o :o :o :ppPP Hahaha f*n va sant xD Xd mwEeehEEeE :PpP Du är den smartaste person jag mött på detta forum. Fattar ni inte att Windows är sämst?! Linux für alle! "linux är överlägset mycket bättre än windows. det är stabilare, det är snabbare, det är väldigt mycket säkrare och det är överlägset teknist bättre. ända andledningen till att linux inte har tagit över från windows redan är för att folk i allmänhet är n00bz och dessutom väldigt konservativa sånna. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 dessa förj*vliga w32 virusen, dem sprider sig som råtter i parningstider <_< . Vad är det för virus? Kan man ta bort det?Har kommit upp någon varning om w32 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Sasser.Det är så j***a irreterande.När man tänder datorn så står det plötsligt: Datorn stängs av om 59 sekunder.Stäng alla program. :angry: Var det inte där blaster viruset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Vad är det för virus? Kan man ta bort det? Har kommit upp någon varning om w32 för mig. det är flera virus som kallar sig det och dem (kan om man har otur) käka upp hela hårddisken för en, ock tar upp all plats. och det finns virusprogramm som kan ta bort det och dem är typ norman, norton och panda osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (No Fear @ 09/10-2004 22:09:48) Vad är det för virus? Kan man ta bort det? Har kommit upp någon varning om w32 för mig. det är flera virus som kallar sig det och dem (kan om man har otur) käka upp hela hårddisken för en, ock tar upp all plats. och det finns virusprogramm som kan ta bort det och dem är typ norman, norton och panda osv. Jag har alla mina filer kvar och jag har virus program, brandvägg och popupskydd (om inte nu det är brandvägg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Sasser.Det är så j***a irreterande.När man tänder datorn så står det plötsligt: Datorn stängs av om 59 sekunder.Stäng alla program. :angry: det där virus det där är ju ett enkelt virus jag fick bort det enkelt stack bara till kör sen skrev shut down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Sasser.Det är så j***a irreterande.När man tänder datorn så står det plötsligt: Datorn stängs av om 59 sekunder.Stäng alla program. :angry: Det har jag också haft, datorn var på värkstan i några veckor då! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) (DanniQ @ 09/10-2004 22:15:35) (No Fear @ 09/10-2004 22:09:48) Vad är det för virus? Kan man ta bort det? Har kommit upp någon varning om w32 för mig. det är flera virus som kallar sig det och dem (kan om man har otur) käka upp hela hårddisken för en, ock tar upp all plats. och det finns virusprogramm som kan ta bort det och dem är typ norman, norton och panda osv. Jag har alla mina filer kvar och jag har virus program, brandvägg och popupskydd (om inte nu det är brandvägg). Som jag sa så finns det många olika sorter av w32 virus och det är få som tar upp plats i hårddisken, men jag klyckades ju få det på min 80Gb dator, man kunde se hur minnen försvann hela tiden, då var det bara att formatera om hela datorn :( Och popup killer är ett program som tar bort popups som tex. reklam som kommer upp i en ruta. Så om man har en popup killer så kommer det inte upp några rutor med reklam osv. Det är bra att man har bra skydd, och det är oxå jätte viktigt att uppgradera väldigt ofta, annrs är det ju ingen vitts med att ha antivirus eller brandvägg. för det kommer ju nya virus nästan varje dag och vissa av dem är mycket starkare än dom andra, då uppgradera virus programmet och brandväggen ofta ;) Redigerat 9 Oktober 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (No Fear @ 09/10-2004 22:24:56) (DanniQ @ 09/10-2004 22:15:35) (No Fear @ 09/10-2004 22:09:48) Vad är det för virus? Kan man ta bort det? Har kommit upp någon varning om w32 för mig. det är flera virus som kallar sig det och dem (kan om man har otur) käka upp hela hårddisken för en, ock tar upp all plats. och det finns virusprogramm som kan ta bort det och dem är typ norman, norton och panda osv. Jag har alla mina filer kvar och jag har virus program, brandvägg och popupskydd (om inte nu det är brandvägg). som jag sa så finns det många olika sorter av w32 virus och det är få som tar upp plats i hårddisken, men jag klyckades ju få det på min 80Gb dator, man kunde se hur minnen försvann hela tiden :( Och popup killer är ett programm som tar bort pop ups som tex. reklam som kommer upp i en ruta. Så om man har enn popup killer så kommer det inte upp några rutor med reklam osv. det är bra att man har bra skydd, och det är oxå jätte viktigt att uppgradera väldigt ofta, annrs är det ju ingen vitts med at6t ha anti viru eller brandvägg. för det kommer ju nya virus nästan varje dag och vissa av dem är mycket starkare än dom andra, då uppgradera virus programmet och brandväggen ofta ;) Hur uppgraderar man virus skyddet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.