Steezy Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 När jag skulle logga in står det så här "det går inte att logga in på.Net messenger service,förmodligen har ett problem uppstått med tjänsten eller din internet-anslutning.Kontrollera att du är ansluten till internet bla bla abla ...Men sen när jag ska prova logga in på windows messenger så funkar det :blink: Vad är det för fel snälla hjälp :( Citera
Spaghettin Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Det stog det gör mig i morse men det fungerar nu! Citera
Paradox Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Det brukar var så för mig med men det funkar när jag man provar igen. Citera
Steezy Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Nu funkar det. :D Men det vara så ganska länge för mig. ;) Citera
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Samma hände mig, jag var tvungen att skapa en ny användare på datorn :o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.