zelda_z Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 PRECIS ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (ZteelMan @ 12/10-2004 18:55:52) Mhm... Va nu det är för nåt Det är nåt konstigt skit,min lillebrorsa köper såna(jag tycker det är ruttet). Här är en bild på en sån Min tremänning fick enbayblade förra julen och jag antog att det var någon slags frisbee som man hade ett snöre i han frågade om jag ville prova dra igång hans beyblade det gjorde jag och jag drog iväg den djävulskt långt han sa du är bra på bay blade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag tänkte kanske köpa zelda the wind waker nu när det har kommit ut som players choice(äntligen). Annars tyckte jag att det var så dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AljosjA o Emil Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 zelda wind waker är det bästa zelda spelet som kommit ut förutom the legend of zelda till nintendo 8-bit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 :lol: köp ssbm eller något roligt partyspel ifall u vill spel med vänner... köp dnkey konga det e överball jag köpte det igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AljosjA o Emil Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 får man med trummor då eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 okej jhjelm då köper jag det nyaste zeldat tack så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 :lol: köp ssbm eller något roligt partyspel ifall u vill spel med vänner... köp dnkey konga det e överball jag köpte det igår Är donkey konga verkligen roligt assså det verkar ju som de typ har halvhärmat sonys eye toy och så har jag hört att takterna är ojämna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 du ska köpa zelda för det är roligare en det andra vad det nu va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 tack så hemskt mycket allihop för era tips. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg