Foxyrock Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Vad ska man ge dem för att komma in i dörrarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har du fått Gibdo mask så att du kan prata med mumierna? Annars går det inte. Du ska prata med dem och ge dem det som de frågar efter. Du behöver bl.a ha med dig en blå dryck, en fisk, magic beans (5 st tror jag) Deku nuts (7 st om jag minns rätt) 10 bomber. Sedan får du se resten själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 5 magick beans, 10 dekunuts, 10 bomber, 1 fisk och en tom flaska(jag hade dem prylarna), så får du se resten själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg