datavirre Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) Är lineage 2 ett svårt spel att lära sig? Jag har precis laddat ner det från deras sida... men jag läste att det bara va ett expansion.. och att man måste köpa det riktiga.. sidan är www.lineage2.com Redigerat 9 Oktober 2004 av datavirre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 detta är reklam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 det är det väll inte???? Jag frågade bara om det är ett kul spel och om det var svårt att lära sig.... det räknas väll inte som reklam?? lr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Kör på Private server, då är det gratis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 hur hittar jag en sån server da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Googla på Lineage 2 Private Servers eller liknande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.