Ratiasu Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Man ska te Misty's Gym och hämta en maskinbit, sen te Power Plant och ge den te en gubbe tro jag d va och sen te Lavender Town och prata me den där svartklädd kille som står mot väggen!Sen få du ljudet tro jag att d va
minilena Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Man ska te Misty's Gym och hämta en maskinbit, sen te Power Plant och ge den te en gubbe tro jag d va och sen te Lavender Town och prata me den där svartklädd kille som står mot väggen!Sen få du ljudet tro jag att d va Fel spel...Det är till S/G/C som det är.Man ska på FR/LG gå till Celadon och gå in i Game Corner.Där ska man köra mot en Rocket vänd mot bilden på väggen och sedan snacka med bilden.Då kan man gå ner och klara Rocket Hideout.Efter det så får man ett slags glasögon som gör att men kan se ett spökes egentliga gestalt och köra mot den.Sen ska man till Pokémon Tower i Lavender,köra mot sin lilla rival på andra våningen och sedan kämpa sig till en trappa.Där kommer en liten röst och ett spöke dyker upp.Det är den plågade Marowaken,Cubones mor att köra sin rastlöshet på en.Hon är på 30.Efter att ha klarat henne så ska man upp och köra mot Rockets och sedan snacka med Mr.Fuji som tar en till hans hus och ger en PokéFlute,som kan väcka Snorlax.Hemst mycket jobb bara för att få bort den.Och mitt längsta inlägg hittills.
Ratiasu Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Skrivet 14 Oktober 2004 Jaa!Nu kommer jag ihåg d...Kom på d när du sa man ska te Game Corner!Rätt länge sen jag spelade d...Hehe...
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 ok bra att du kom ihåg nu ratiasu der betyder väl latias på japanska eller var det latios eller har jag helt fel?
Mic_93 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 vad menar du? Där var alla fusk finns ;)
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 jaha ok men nu har jag ju fått svar på min fråga
Rekommendera inlägg