rollo_91 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 men bilderna var väll tagna för ett tag sedan eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jag skall köpa det om jag har pengar och om mitt ps2 är fixat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NFSUseriesrules Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 säg nån som inte ska köpa det! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 många gillar inte gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 de gör de ju visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 alla som har tv-spel hemma i hela världen, tror du att alla dem människorna gillar gta? ;) http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/blackeye/2ar15smilie.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 nej men dom flesta gör nog det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille_12345 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Får se...har precis beställt Resident Evil: Outbreak. Prio 1. Finns inget spel som knäcker resident evil serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 gta är ju skit bra och nästan alla mina kompisar älskar typ gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 om du går in i xbox forumet och går i tråden som frågar vilket som e bäst:halo2 eller gta:sa, så ser du att 95% av dem som gör inlägg i tråden röstar på halo2.många fler tycker mer om halo än gta:sa... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Får se...har precis beställt Resident Evil: Outbreak. Prio 1. Finns inget spel som knäcker resident evil serien. visst är det de man kör online?du kommer det typ komma till dator för jag har inte saker så man spelar online på ps2... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille_12345 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (toxic avenger @ 17/10-2004 20:22:39) Får se...har precis beställt Resident Evil: Outbreak. Prio 1. Finns inget spel som knäcker resident evil serien. visst är det de man kör online?du kommer det typ komma till dator för jag har inte saker så man spelar online på ps2... :) :P Vet ej om det kommer till PC. Men man kan spela 1 player också. Har själv ingen möjlighet att spela online. Men en 1 player e lika kul det när de gäller resident evil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg