Joy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Driv3r är inte mer värt än GTA: San Andreas . De har satsat för mycket på grafik, och är kort sagt en kopia av Grand Theft Auto . Det har ingen egen stil .. Visst, visst, det betyder ju inte att det är tråkigt, nej, nej . Eftersom det är likt Grand Theft Auto så är det ju trots allt roligt ändå . Fast självklart är det roligare med Grand Theft Auto .. Det är ju där den riktiga stilen finns .. De kunde gjort Driv3r lite annorlunda om jag får säga det själv . Jag tycker man ska skippa covern och köpa GTA : San Andreas i stället . ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 gta kommer ju att vara mycket roligare än driver3 tror jag, på driver3 kan man ju inte köra helikopter eller flygplan. och när man ska starta spelet utan att köra uppdrag så måste man ju välja ett fordon, på gta finns ju alla framme hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag tycker att gta e dt spelet som e bäst gjord inom gör-vad-du-vill och jobb som man får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg