Legend_gamer Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Jag fattar nada om alterning cave.... Det står att man kan möta pkmn där men hur kommer man vidare i den?
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 det kanske står nåt påwww.serebi.net
Legend_gamer Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 Neee, men kan ingen svara<????? :huh: :angry:
Urbans filt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 På crebi stog det att man måste grejsa med mystery gift..Sen kan man fånga pockemon som hoothoot,houndoor,marrep i den
Legend_gamer Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Jag vet men...lätt och fatta det där med grejsa! <_< <_<
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) du kan bara fånga smeargles, om du inte "grejsar"tyvärr vet jag inte hur, jag är inte så bra på engelska. P.S i närheten alterning cave kan du fånga sudowoddo. :kung: Redigerat 6 Januari 2006 av flygon
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Nej, det är Altering Cave Legend_gamer menar, inte Artistian Cave. Och det där med "grejsa"...så måste du ha Mystery Gift, sen ska du skicka in till CN, och sen kan du möta Jotho-Pokémon i grottan.
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Nej, det är Altering Cave Legend_gamer menar, inte Artistian Cave. Och det där med "grejsa"...så måste du ha Mystery Gift, sen ska du skicka in till CN, och sen kan du möta Jotho-Pokémon i grottan. okey...jag blandar ALLTID ihop dom... P.S jag behövde nån som sa åt mig, nu kanske jag inte blandar ihop dom mer. :bah:
Rekommendera inlägg