hiro_95 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hur tänder man facklorna i första templet? för man ska väl göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 stanna aldri. ba va snabb å tänd alla facklor. använd deku sticks, å ha många av dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiro_95 Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vad menar du? varför ska jag vara snabb? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Master Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 dom släcks antagligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jepp, stannar du så släcks dom snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 menar du rummet med vattnet och bryggorna.....du får heller inte glömma att INTE hoppa ner i vattnet...och glöm inte facklan på övervåningen...och Stray fairyn under vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 hej alla! min msn: [email protected] jag kan hjälpa er ända till andra templet och de två minibossarna!!! adda mig på msn!!! jag har även dragonballzthe legacy of goku2 och behöver hjälp med den sista strålen till geros labb(vet inte var den här som tar bort strålen är) om ni kan svaren så var snälla o adda mig på msn för jag kommer nästan inte in här nångång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 det kan du väl ha som signatur i stället för att skriva här...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carrolic Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 WARNING STAVFEL!! ursäcktamen jag kan inte spela mitt majoras mask varför??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 du måste ha ett Expansion pak...om du inte har det får du nästan ta och köpa det....så var det för mig...det kostar c:a 250:- och är svårt att få tag i nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 WARNING STAVFEL!! ursäcktamen jag kan inte spela mitt majoras mask varför??? du har ett för dåligt grafik kort JUMPER PAK funkar inte, du kan få Expasion pak i Donkey Kong 64... om det finns kvar, du byter kort längst fram på N64, en lucka ovanpå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 WARNING STAVFEL!! ursäcktamen jag kan inte spela mitt majoras mask varför??? du har ett för dåligt grafik kort JUMPER PAK funkar inte, du kan få Expasion pak i Donkey Kong 64... om det finns kvar, du byter kort längst fram på N64, en lucka ovanpå! DET GÅR INTE ENS ATT SPELA UTAN EXPANSION PAK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg