Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vadå, jag skrev ju det, värst vad du spammar, i vilket fall vet han nog det nu, så vi lägger ner nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 leta efetr en afför med donkey kong 64 eller en valig spelaffär där brukar dom ha de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Varför han inte kan starta sitt Majoras mask är väl antagligen för att spelet är dammigt och repigt inuti... Expansion pak behöver man inte och det har inget med jumper pak och göra.. Det är bara att blåsa ordentligt under spelet och torka det i tröjan sätta i det ordentligt och starta, om det inte funkar så får du kontakta den affär du köpt spelet på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det går inte torka med kladd på tröjan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Varför han inte kan starta sitt Majoras mask är väl antagligen för att spelet är dammigt och repigt inuti... Expansion pak behöver man inte och det har inget med jumper pak och göra.. Det är bara att blåsa ordentligt under spelet och torka det i tröjan sätta i det ordentligt och starta, om det inte funkar så får du kontakta den affär du köpt spelet på.. man måste visst ha Expansion pak...annars funkar det inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Varför han inte kan starta sitt Majoras mask är väl antagligen för att spelet är dammigt och repigt inuti... Expansion pak behöver man inte och det har inget med jumper pak och göra.. Det är bara att blåsa ordentligt under spelet och torka det i tröjan sätta i det ordentligt och starta, om det inte funkar så får du kontakta den affär du köpt spelet på.. JO, joy man måste ha expasion pak, visste du inte det... det lär knappast vara damm... och han lär nog ha blåst också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det går inte torka med kladd på tröjan vad menar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ja just ja! Expansion pak är det man sätter in i Nintendo konsollen va? Om det är det så har jag misstagit mej, jag tänkte att det var rumble pak, för det behöver man ju inte för att kunna spel.. Men förlåt mej för att jag glömde det.. För expansion pak står det i en tidning att man behöver, den gör så att grafiken blir snyggare och upplösningen bättre.. Därför behövde man den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ja just ja! Expansion pak är det man sätter in i Nintendo konsollen va? Om det är det så har jag misstagit mej, jag tänkte att det var rumble pak, för det behöver man ju inte för att kunna spel.. Men förlåt mej för att jag glömde det.. För expansion pak står det i en tidning att man behöver, den gör så att grafiken blir snyggare och upplösningen bättre.. Därför behövde man den..[/quote ja man sätter inte Exp. paket i konsollen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ja just ja! Expansion pak är det man sätter in i Nintendo konsollen va? Om det är det så har jag misstagit mej, jag tänkte att det var rumble pak, för det behöver man ju inte för att kunna spel.. Men förlåt mej för att jag glömde det.. För expansion pak står det i en tidning att man behöver, den gör så att grafiken blir snyggare och upplösningen bättre.. Därför behövde man den.. har inte du det eller? det borde du ha, men det verkar inte som det... för mig e expasion en självklarhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 när jag fick Majoras mask stod det att jag måste ha det....för att ajg hade bara ett vanligt jumper pak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mm.. jag testa att byta ut expasion mot jumper.. om det e det som inte funkade för han borde han su sett det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg