Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mm.. jag testa att byta ut expasion mot jumper.. om det e det som inte funkade för han borde han su sett det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man MÅSTE ha ett expansion pak! man måste ha det likskm man måste ha de till donkey kong 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 måste man ha det på perfekt dark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man MÅSTE ha ett expansion pak! man måste ha det likskm man måste ha de till donkey kong 64 ja, men har du hängt med så är det vi sagt i kanske 20 inlägg!!!!! vakna! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man MÅSTE ha ett expansion pak! man måste ha det likskm man måste ha de till donkey kong 64 ja, men har du hängt med så är det vi sagt i kanske 20 inlägg!!!!! vakna! :evil: ingen har sagt nåt om PD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 men 0014 jag sa det inte till dig utan till quaked ess... dessutom ska du INTE snacka PD här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 inte expansion pak heller i såna fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 nej just det, men det var ju det han fråga om, expasion pak till Majoras mask, så e inte det ämnet?? fast tråden gjordes för att nån undra hur man tände facklorna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 nej just det, men det var ju det han fråga om, expasion pak till Majoras mask, så e inte det ämnet?? fast tråden gjordes för att nån undra hur man tände facklorna... mmm...men han /hon fick ju ett svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja, nu har båda fått svar , så vad ska vi diksutera nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 fråga inet mig...hm..majoras mask...? favvo boss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 det e twinmold... fast han e lätt... svårast e goth och lättast odolwa... fast gyorg e roligast... Så här e det: Odolwa: lättast enligt mig Goth: Svårast enligt mig Gyorg: grymmast enligt mig Twinmold: min favvo boss vilken e din?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg