Hoppa till innehåll

Jag behöver hjälp med Zelda: Majora's mask


hiro_95
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför han inte kan starta sitt Majoras mask är väl antagligen för att spelet är dammigt och repigt inuti... Expansion pak behöver man inte och det har inget med jumper pak och göra.. Det är bara att blåsa ordentligt under spelet och torka det i tröjan sätta i det ordentligt och starta, om det inte funkar så får du kontakta den affär du köpt spelet på..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför han inte kan starta sitt Majoras mask är väl antagligen för att spelet är dammigt och repigt inuti... Expansion pak behöver man inte och det har inget med jumper pak och göra.. Det är bara att blåsa ordentligt under spelet och torka det i tröjan sätta i det ordentligt och starta, om det inte funkar så får du kontakta den affär du köpt spelet på..

man måste visst ha Expansion pak...annars funkar det inte....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför han inte kan starta sitt Majoras mask är väl antagligen för att spelet är dammigt och repigt inuti... Expansion pak behöver man inte och det har inget med jumper pak och göra.. Det är bara att blåsa ordentligt under spelet och torka det i tröjan sätta i det ordentligt och starta, om det inte funkar så får du kontakta den affär du köpt spelet på..

 

JO, joy man måste ha expasion pak, visste du inte det...

det lär knappast vara damm... och han lär nog ha blåst också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja just ja! Expansion pak är det man sätter in i Nintendo konsollen va? Om det är det så har jag misstagit mej, jag tänkte att det var rumble pak, för det behöver man ju inte för att kunna spel.. Men förlåt mej för att jag glömde det..

 

För expansion pak står det i en tidning att man behöver, den gör så att grafiken blir snyggare och upplösningen bättre.. Därför behövde man den..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja just ja! Expansion pak är det man sätter in i Nintendo konsollen va? Om det är det så har jag misstagit mej, jag tänkte att det var rumble pak, för det behöver man ju inte för att kunna spel.. Men förlåt mej för att jag glömde det..

 

För expansion pak står det i en tidning att man behöver, den gör så att grafiken blir snyggare och upplösningen bättre.. Därför behövde man den..[/quote

 

 

ja man sätter inte Exp. paket i konsollen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja just ja! Expansion pak är det man sätter in i Nintendo konsollen va? Om det är det så har jag misstagit mej, jag tänkte att det var rumble pak, för det behöver man ju inte för att kunna spel.. Men förlåt mej för att jag glömde det..

 

För expansion pak står det i en tidning att man behöver, den gör så att grafiken blir snyggare och upplösningen bättre.. Därför behövde man den..

 

har inte du det eller? det borde du ha, men det verkar inte som det... för mig e expasion en självklarhet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...