Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag tycker att det är dåligt att Poäng/Inläggs räknaren inte går upp i alla forum! Varför har ni gjort så! :angry: :angry:

Skrivet

xray, jag tycker den ska bort..Jag tycker man ska bli "rangad" för hur aktiv och hur länge man har vart med i forumet..

då slipper man spammare som vill få mer poäng och/eller få högre rang..

Skrivet

Men då kan man ju ha datan på i 48 timmar utan att göra nåt :P

Skrivet (redigerat)
  • Elräkningen
  • Lägg märke till ordet aktiv, om man har datorn på hela tiden så är man ju knappast aktiv..
  • Internetkostnaden
Redigerat av Green Devil
Skrivet (redigerat)

• Elräkningen

• Lägg märke till ordet aktiv, om man har datorn på hela tiden så är man ju knappast aktiv..

elräkning? jag har min dator på flera dagar i sträck(ibland också i flera veckor) och mamma klagar inte på elräkningen!

och om man har bredband har man oftast en fast avgift som varken höjs eller sänks, så man kan vara inne hela tiden utan att det kostar mer.

Redigerat av cloud
Skrivet

Skulle kunna vara möjligt och införa en ny typ av ranking ja. Men frågan är hur den skulle fungera.. Har haft ett par ideer på det och kommer kolla vidare på det under november lovet..

Skrivet

nä Poäng ska bort därför t.ex i rank forumet när nån gör en avatar brukar nåra bara skriva Snygg ! Cool !.så man får köpa själv en rank och skriva egen Titel till den.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...