Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag tycker att det är dåligt att Poäng/Inläggs räknaren inte går upp i alla forum! Varför har ni gjort så! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 För folk skrev många onödiga ämnen och inlägg är vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 xray, jag tycker den ska bort..Jag tycker man ska bli "rangad" för hur aktiv och hur länge man har vart med i forumet.. då slipper man spammare som vill få mer poäng och/eller få högre rang.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Men då kan man ju ha datan på i 48 timmar utan att göra nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Elräkningen Lägg märke till ordet aktiv, om man har datorn på hela tiden så är man ju knappast aktiv.. Internetkostnaden Redigerat 11 Oktober 2004 av Green Devil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Elräkningen Lägg märke till ordet aktiv, om man har datorn på hela tiden så är man ju knappast aktiv.. elräkning? jag har min dator på flera dagar i sträck(ibland också i flera veckor) och mamma klagar inte på elräkningen! och om man har bredband har man oftast en fast avgift som varken höjs eller sänks, så man kan vara inne hela tiden utan att det kostar mer. Redigerat 11 Oktober 2004 av cloud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 har du bredband eller? aja, det kostar iaf lite.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vi har ADSL så internet kostar inte så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Skulle kunna vara möjligt och införa en ny typ av ranking ja. Men frågan är hur den skulle fungera.. Har haft ett par ideer på det och kommer kolla vidare på det under november lovet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 okej, För man skulle ju kunna testa att ta bort inläggsräknaren.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 okej, För man skulle ju kunna testa att ta bort inläggsräknaren.. Ta bort?? Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 nä Poäng ska bort därför t.ex i rank forumet när nån gör en avatar brukar nåra bara skriva Snygg ! Cool !.så man får köpa själv en rank och skriva egen Titel till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg