Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Alla som spelar fotboll, vilket lag spelar ni i? Vi kom 3:a i svår grupp i ST:Eriks Cupen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 NIK (NykarlebyIdrottsKlubb)= Finländskt lag :cool: , men vi pratar svenska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 GICK i aik men jag slutade började i Norsborg IF .Vi vann snickers cup för 2 år sen i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Snickers cup är väl en skol cup ? Jag har spelat fotboll hela mitt liv, ända från jag var 1 år, då jag fick träff på tygbollen med stortån, tills nu när jag äger sönder allehopa på planen :) Jag spelar i ÄFF, Älvsborgs FF . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Hasslö GoIF=Världens bästa lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 fässbergs if vi har vunnit allt vi har ställt upp i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.