Ratiasu Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vilka e d svag mot?Lixom jag måste typ veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vilka e d svag mot?Lixom jag måste typ veta! Drt är sten-sax-påse efekten..dark tar psykick..pcykik tar fighting och figthing tar dark.. tar=Super effektiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Ahaa!Okay taaack!Skulle aldrig kunnat gissa att Dark e svag mot Fighting pkm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Bug är osså super efftiv på dark.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag tog sten-sax påse effekten.Utomstående tog jag inte.För hur många har med en cartepie i sitt lag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 E Dark svag mot Bug?Pshykiska pkm e svaga mot Bug pkm oxå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Vissa saker överaskar en verkligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 dark pokemon inte svaga mot fighting och fightting är inte svaga mot dark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 dark pokemon inte svaga mot fighting och fightting är inte svaga mot dark Att fighting är svag mot dark!?Tsss..fattade du ens vad jag sa eller?För snart blir jag riktigt :angry: :evil: :angry: :evil: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 men eld är bra mot dark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 aa eld är bra mot Dark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Eld bra mot Dark?D va ännu mer överraskande... Nu ha jag ett problem te...Va e Elaktriska pkm svaga mot?Som Pikachu och dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg