THE GHOST Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Min gubbe heter: Halo Dude90 och är level 68 jag har fulll addy med kite och warhammer (addy) :D jag slåss ofta mad mossgiants om någon undrar var dom finns så vet jag det fråga mig bara. :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Så du vet är han på classic ;) och heter Dragon sky2 ;) Och lösenet är ******* Vad ska det vara istället för *? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 ´golf ska du ha hjälp me questar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Jag heter black term och e rik kan köpa rune om jag vill men för tilfället nöjer jag mej med adamit nån som vill bli kompis? jag e på lvl 43 jag hade en på 48 men han blev stulen av erkul123 han hette kikkman så om ni ser honom raportera honom.OK jag e magiker så ok ok jag hugger mycket för pengar om ni vill ha ores så pm mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag heter black term och e rik kan köpa rune om jag vill men för tilfället nöjer jag mej med adamit nån som vill bli kompis? jag e på lvl 43 jag hade en på 48 men han blev stulen av erkul123 han hette kikkman så om ni ser honom raportera honom.OK jag e magiker så ok ok jag hugger mycket för pengar om ni vill ha ores så pm mej hehe jag kan få bli jag e lvl 45 har ingen bra armor sparar till addy har addy 2h och mith scimmy (jag e member) behöver pengar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 du får inge pengar av meh jag har 58 tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nille_pille Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 lol..jag har 500k och full rune! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nille_pille Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 men kan någon hjälpa mej med questen elemental workshop? jag fattar inte ett j*vla skit! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 runehq.com kolla där de brukar funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.