Paradox Skrivet 13 December 2003 Rapport Skrivet 13 December 2003 När jag trycker på mitt personliga galleri så står det. Tyvärr, men HT-kanalen CREW tillåter inte personliga gallerier Varför då??? Citera
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Skrivet 13 December 2003 det kanske är för att dem inte tillåter dina bilder Citera
Paradox Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Skrivet 13 December 2003 Hmmmm... kan vara sant men det var bara bilder jag hade gjort i Photoshop 7.0. Citera
Thunder Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 Hmmmm... kan vara sant men det var bara bilder jag hade gjort i Photoshop 7.0. Det gåt inte andvända typen fhotoshop! När du sparar bilden så under där du väljer va den ska heta klickar du på jpg! Hoppas du hittar knappen! Citera
Paradox Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Skrivet 14 December 2003 Dom var sparade i JPEG. Det går inte att ladda upp photoshopsfilftyp. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.