Gäst data-typen Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 jag är på tripod dom har bra tjänster och jag kodar sidorna med HTML
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 jag är på tripod dom har bra tjänster och jag kodar sidorna med HTML jag med, men på tripod försöker jag få ihop en IPB
The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Hell ya! Här verkar det finnas någon som vet vad han pratar om! Jag har några frågor som jag skulle bli glad om du svarade på: 1. Vad e det bästa programmet till sånt här? 2. Finns det någon billig sponsor? 3. Får jag emaila dig och fråga om hur man gör ett forum? TACK!
incognito Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Hell ya! Här verkar det finnas någon som vet vad han pratar om! Jag har några frågor som jag skulle bli glad om du svarade på: 1. Vad e det bästa programmet till sånt här? 2. Finns det någon billig sponsor? 3. Får jag emaila dig och fråga om hur man gör ett forum? TACK! 1. Notepad.. Om du ska koda själv.. 2. Ja, det gör det.. 3. Du behöver inte slösa tid på att emaila.. Det finns/fanns ganska många ämnen om hur man fixar sitt eget forum på det här forumet..
incognito Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Jag skulle faktiskt tro att jag har ganska mycket mer erfarenhet än The_Mighty_Goku. Alltid bättre att fråga de som vet mer.
The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Jag skulle faktiskt tro att jag har ganska mycket mer erfarenhet än The_Mighty_Goku. Alltid bättre att fråga de som vet mer. eeeh, dina svar sööög om jag ska vara ärlig.
Rekommendera inlägg