Gäst Zero_Tolerance Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jag har varit inne på pokemon crater och tränat mina pokemon, men jag har alldrig hittat mew eller mewtwo, vet någon var man får tag i dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Länk till hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag har varit inne på pokemon crater och tränat mina pokemon, men jag har alldrig hittat mew eller mewtwo, vet någon var man får tag i dem? Man kan bara möta dom när man ha klarat alla Gymledare och så kommer d upp en te karta och där finns legendariska pkm!Jag ha hört d men ha aldrig testat eftersom mina pkm e inte så stark att kunna klara alla gymledarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag har nu besegrat alla ledarna, inklusivt eliterna, var e kartan? de är fortfarande 3 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 vad heter du jag vill gjärna se hur starka pokemon du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 vad är länken till pokemon crater' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) klicka HÄR för pokemoncrater Redigerat 24 Oktober 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag har nu besegrat alla ledarna, inklusivt eliterna, var e kartan? de är fortfarande 3 st. Vet inte...Ha aldrig klarat dom och d va bara en som sa att om man klarar alla Gymledarna så kommer d en karta och där e legendariska pkm!Så jag vet inte mer än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 man kanske kan hitta dem på dom vanliga mapparna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 hur spelar man när man har kommit in dit ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Är det som typ Pokemon Online, kan man se andra människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Min användar namn är The_Mighty_Goku. Jag varnar dej! Jag har ganska starka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.