💬
Logga in
Fuska.se

Mobbad Varje Dag

46 svar · startad · 🔒 låst

en dag när jag blir mobbad:

när jag kommer in till skolan så kommer några killar och är i vägen i korridårerna

samma killar kommer när jag är på väg till maten

och när jag äter så kommer dom och sita vid mitt bord när jag är med mina kompisar på rasten följer dom efter mig och när jag kommer från biblioteket så tar dom min bok av min hand och jag måste springa efter dom till deras klass!!!

alltid när dom är nära mig så säge dom typ:vad heter du, ska vi bli vänner.!!! ajg för sökte bli vän med dom och sedan bästämde vi en träff på habbo och de lurade mig där. :angry: :( :cry: :meddum:

Nivå 4 · Lärling

dumt slå sönder dom j*vla idooiterna!

nää det kan man ju inte göra

Nivå 1 · Novis

jo det kan man..

hota dom me stryk och skaffa kängor me stålhätta, och sparka dom..

sen ska du nog se att du får vara ifred.. eller så kan du ju skapa revolution, SÄG IFRÅN!! skrik åt dom eller skaffa vänner som kan hjälpa dig.. :o

jag brukar skrika åt dom men dom kommer till baka nästa jag vill att dom ska vara borta för evigt

jag brukar skrika åt dom men dom kommer till baka nästa jag vill att dom ska vara borta för evigt

polis anmäl dem för att dem snodde möbler det kostar ju pengar.jag skulle spöa upp dem en efter en men säg till läraren.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur många är dom??

Om det inte hjälper att säga till lärare, rektor så kan du ju polisanmäla.

Hjälper inte det så samla ihop ett gäng och nita domm!!!

Nivå 1 · Novis

Japp!

tips 1: Säg till din lärare lr så kan du anmäla dom.

tips 2:Om tips ett inte funkar, läs då ondskan. Där lär du dig hur man ska banga skallen ur dom.

tips 3:Träna mycket som t ex. gör armhävningar varje gång innan du går o lägger dig. Eller så kan du börja på Karate eller nån annan kampsport.

Sedan kan du banga skallen ur dom. ;)

Nivå 7 · Fuskare

Bry dig inte om dom . dom tröttnar efter ett tag

Just ignore them ;) Det skulle jag ha gjort.

Nivå 6 · Fuskare

Slither och Uzamaki Naruto har rätt, Ignorans är det bästa sättet, tar dom din bok och du jagar dom tycker dom det e kul och fortsätter, men struntar du i det får du te baka boken på nåt sätt när dom förstår att du inte tänker jaga efter dem! :lol:

13 Oct 2004

Japp, ignorera dom.

dom tröttnar aldrig nu har det blivit värre nu kommer dom t.o.m. in till min klass

om du bodde bredvid mig skulle du bara ringa mig och jag kommer och bangar ut dem använder alla kickboxnings trick.

14 Oct 2004

dom tröttnar aldrig nu har det blivit värre nu kommer dom t.o.m. in till min klass

Gå till rektorn, föräldrar, lärare. Då får dom ett h*lvete med samtal hem och skit.

Säg till en lärare varje gång dom är nära dig. Förklara situationen.

På min skola kan man iallafall snacka med lärare, för dom blir skit förbannade om någon äldre j*vlas med en.

Hyr en yrkesmördare :lol: (skoja!!) :rolleyes: Prata med dina föreldrar, eller lärare ;)

Nivå 7 · Fuskare

bra ide vad kostar en yrkesmördare :lol:

Nivå 1 · Novis

:lol: gör som mormor sejer slå dom för *** med skolväskan tills dom börjar blöda

15 Oct 2004

bra ide vad kostar en yrkesmördare :lol:

Ganska mycket (ca 10.000 kr) :ph34r: ;)

Vet ej exakt

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.