KillerGnutt Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jag behöver hjälp på en utav de första banorna när man ska desarmera alla omber jag har desarmerat 4 men den sista hittar jag inte jag har kommit till en korridor med rör i taket som är blå och röd med massa osynliga fiender och några stormtroopers i slutet av korridoren hittar jag en dörr som inte går att öppna hur gör jag hjälp mig någon vart finns den sista bomben?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nlu1990 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 har du kollat fusken på den här sidan??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
master yoda Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 :D Du sk följa koridoren så finns det en slags maskin längst bort ta fram ditt laser svär om du hittat det och slå på dörren 5 gånger :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillerGnutt Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 det finns ingen @#!@% maskin där bara två lådor att slå på dörren funkar heller inte och jo jag hittade mitt lasersvärd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.