Light Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Okej. Man ska stanna warthogen och gå ut ur den. sen ska man ställa den under där den ena bansheen kommer att köra. sen ska man stå på warthogen och trycka "X" när det står "press X to enter Banshee" sen kan man ha roligt :D Men det räknas väll inte som en bugg ?? (kanske det gör, vad vet jag)Men jag har hittat den absoluta största buggen men det ska vi inte gå in på nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (Halo_Master @ 14/10-2004 22:10:20) Okej. Man ska stanna warthogen och gå ut ur den. sen ska man ställa den under där den ena bansheen kommer att köra. sen ska man stå på warthogen och trycka "X" när det står "press X to enter Banshee" sen kan man ha roligt :D Men det räknas väll inte som en bugg ?? (kanske det gör, vad vet jag) Men jag har hittat den absoluta största buggen men det ska vi inte gå in på nu. jo gör det jag vill veta.... :) snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (Halo_Master @ 14/10-2004 22:10:20) Okej. Man ska stanna warthogen och gå ut ur den. sen ska man ställa den under där den ena bansheen kommer att köra. sen ska man stå på warthogen och trycka "X" när det står "press X to enter Banshee" sen kan man ha roligt :D Men det räknas väll inte som en bugg ?? (kanske det gör, vad vet jag) Men jag har hittat den absoluta största buggen men det ska vi inte gå in på nu. Att sno den bansheen jo? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 vad är en bugg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 man tex blir påkörd av en bil o den bara går igenom dig typ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag kan en annan bugg. Det finns(som kanske vissa vet) två genvägar. I den andra ska du stanna i mitten och gå höger. Där står det en Grunt, gå fram till han. Efter ca 2 sek upptäcker han dig och då pratar han askonstigt. Det funkar på alla svårighetsgrader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag kan en annan bugg. Det finns(som kanske vissa vet) två genvägar. I den andra ska du stanna i mitten och gå höger. Där står det en Grunt, gå fram till han. Efter ca 2 sek upptäcker han dig och då pratar han askonstigt. Det funkar på alla svårighetsgrader. det är ju ingen bugg. det sak vara så. hur skulle den annars kunna prata? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Ja men han pratar askonstigt, inte som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Ja men han pratar askonstigt, inte som vanligt. jag tror ändå inte att det är bugg. om man hör att den kan prata så är det inte en bugg iaf. det skiljer sig mycket från vanliga buggar som t ex att man kan sprängas genom väggen om man får en plasma granat på sig. obs: exemplet är inte sant. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag kan en annan bugg. Det finns(som kanske vissa vet) två genvägar. I den andra ska du stanna i mitten och gå höger. Där står det en Grunt, gå fram till han. Efter ca 2 sek upptäcker han dig och då pratar han askonstigt. Det funkar på alla svårighetsgrader. var är genvägarna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 vilka genvägar ??? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 På sista banan när man kör bil. Det är i en liten gång med stolpar i så kan man köra i en liten genväg. Man måste vara uppmärksam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg