jempa Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag har kommit till sista borgen i vad jag tror heter Zelda 2. Det är något sorts elektriskt vattenfall precis i början. Är det någon som vet hur man tar sig förbi? Jag blir tokig :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Det är väl ett spel till Nintendo 8-bits? Såvitt jag har förstått så ska det bara diskuteras Zelda till Nintendo 64 i det här forumet, men jag kanske är ute och cyklar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (redigerat) Nej, det är till Nintendo 8-bitars Redigerat 13 Oktober 2004 av Slither Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag har kommit till sista borgen i vad jag tror heter Zelda 2. Det är något sorts elektriskt vattenfall precis i början. Är det någon som vet hur man tar sig förbi? Jag blir tokig :unsure: Menar du majora's mask spel nr 2 zelda till n64Electriskt Vattenfall? förklara mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 han menar väl vattenfallet vid zora domain :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 han menar väl vattenfallet vid zora domain :P Nej, det kan han väl inte göra. OoT är inte Zelda 2 och Zora's Domain är inte sista borgen i OoT. (Det finns överhuvudtaget inga borgar i OoT.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 han menar väl vattenfallet vid zora domain :P Det är väl inte elektriskt <_< Fel stavat :lol: Dt ä vl ine ektrikt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Säger han borgar är det Zelda 2: The adventure of Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg