ShadowCat Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 På "fusk" (Zelda Links awakening) står det: "Du måste ha 'pegasos bots'. Gå till biblioteket i start staden. Sen använd pegasos bots på boken så att den ramlar ner sen läs den." HUR sak man få boken att ramla :( ?? bara springa?? Det funkar inte!!! :cry: Förklara HUR man sak göra, snälla... Och ge mig lite speltips ;) Jag är på "level 5- Catfish's maw." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jag minns knappt något ur Link´s Awakening... det var ett par år sedan jag rörde GBC:t, så det jag vet nu är vad jag lärt mig av att hjälpa lillbrorsan i olika spel. Hm, vad gäller boken måste du ha pegasus boots, precis som det står. Sen ska du springa in i bokhyllan i biblioteket i Mabe Village, där det ligger en bok på den. Då ska boken trilla ner. Fast det är inget viktigt än i spelet, faktum är att det inte ens är ett fusk. Det är en guide till hur du klarar den sista labyrinten i spelet, helt enkelt. Cat fish´s maw minns jag nästan noll av... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 det är inte zelda awakaing det är zelda a link to the past :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 okej då vat jag. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 du får den hära bilden av mig GRATTIS :D :lol: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 man tackar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 du får den hära bilden av mig GRATTIS :D :lol: ;) varför då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Vet inte men man tackar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 e du kompis med jhelm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 det är inte zelda awakaing det är zelda a link to the past :angry: Det är till Link's Awakening <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Ja det är ja vi går i samma skola och samma klass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg