DanniQ Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 JAg tycker det är jätte tråkigtdet spelet har ingen spelkänsla det går bara ut på att gå i grottor och möta monster som är för lätta det spelet har varit mitt största spelmisstag dum som jag var köpte jag både exp och vanliga på en gång någon som vill köpa det? Vad säljer du det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
boy_20 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ip adress till internet skicka medlande vad er ip adressen dom andra kör skicka medlemande :medieval: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cooser Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 jag har spelet och skulle gärna vilja vara med och spela, men jag har ingen IP aderss. Det är nämligen ingen av min polare som spelar det. Så det vore bussigt om ni lät mig vara med. jag har en fråga till, vet någon av er var man kan få tag på Ip adresser som folk har lagt ut någonstans? (Jag tycker att systemet är lite korkat...om man inte känner några som spelar spelet så kan man ju inte spela, om det inte finns folk som lagt ut sin adresser vill säga.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Man, klart du har en IP adress om du har en internetuppkoppling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cooser Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag vet att jag har en IP adress, men det är inte det jag frågar efter. VAR kan man hitta IP adresser så att jag kan spela det online? om man inte känner någon som har spelet så kan man ju inte spela det, det är ju lite dumt. Men det jag undrar är om det finns någon sida som dom har lagt ut några IP adresser som fungerar som servers? Alltså, det är ingen person som har lagt ut SIN IP adress utan dom som har gjort spelet som har lagt ut lite adresser som fungerar som servers...? Och om någon vet var jag kan hitta några sådanna så vore det bussigt om ni kan berätta var jag kan hitta det. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.