xpliT Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (Ratiasu @ 25/10-2004 16:10:32) Jag heter, inte helt oväntat kanske... Delfa!!! Jag valde Pichu som min start Pokémon. Vilken valde ni och vilka Pokémon har ni? Tips när ni ska bli medlem: Säg att ni är 13 till 17 eller över 17. Om ni väljer under 13 kan ni inte gå in på forumet! :( Jag valde Torchic!^^ Nu ha jag Blaziken, Espeon, Kingdra, Shiny Umbreon, Shiny Mareep!Ha fler då men d e dom ända jag ska träna upp! Vilka ha du da? Jag valde Pichu som start pkmn.Jag har: Pikachu, Poliwag, Charmander, Spheal och Sandshrew. Dom ska jag träna upp och utveckla. Jag fångar bara Pokemon som kan utvecklas :P Jag har också för mig att Ratiasu betyder Latias eller Latios... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 du är ju jätte bra ratiasu det betyder väl latias? Japp!Hur visste du d?;)Gillar Latias och gick te serebii.net och såg att den hette Ratiasu på japanska och d låter rätt snyggt så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ja många tycker att latias är ful och att latios är cool men jag tycker att latias är cool latios är bara lite större än latias men vem bryr sig om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Heter Amy MizunoAmy Mizuno? Jag trodde väl det... Heter Elias501 på pokemoncrater.com Började med Cyndaquil. Nu har jag: Mew, Ho oh,Zaptos, Celebi, Swampert och Typhlosion, alla på level 100. Redigerat 28 Oktober 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 heter zingan på det och är rätt så roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 heter zingan på det och är rätt så roligt Vad har du för pkmn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst luke Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Snälla hjälp vet nån nån sida där man kan spela pokemon på?? det vill jag också veta!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Snälla hjälp vet nån nån sida där man kan spela pokemon på?? det vill jag också veta!!! kolla på alla andra inlägg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag heter ebms och valde mudkip i början vart fångar man mew mewtwo och celebi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Det gick innan det nya 'formen' av sidan kom, men nu vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag heter sellk och jag valde totodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 va jobbigt de skulle va att göra en sån sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg