Gäst Soffan Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Menar han inte att han kanske vill Chippa det? Men då vet jag en som är nära Gbg, DVD Norden. Där kan man lämna in om man vill ha det chippat. Om du vill lämna in det i affären och få pengar så väljer du Tradition (EB Games). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Okej. Cd-läsaren är trsigt på mitt PS2 så jag behöver lämna in det så jag kan få den lagad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jaså :P Alla hade fel alltså... Men då är nog Tradition bra, tror jag iallafall. Har aldrig provat hos dem. Men annars kan du ju ringa till dem och fråga om de kan reparera Konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Okej. Cd-läsaren är trsigt på mitt PS2 så jag behöver lämna in det så jag kan få den lagad. jag har samma fel på mitt ps2 fast dt funkar än :unsure: som tur e, men hur mycke kan dt kosta att få den lagat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 shark, har ingen aning. Men surrar den som f*n när du starta det? LR låter det när du trycker ut luckan? Om båda lämna in det så fort som möjligt. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 dt låter mycke när jag startar dt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 shark, låter det som..hmmm skall försöka beskriva ljudet.... trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..att nånting har hängt sig... Lämna in det innan det pajar totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 ja, dt låter ungefär så ;) och ibland "fastnar" spelet när jag ska starta dt! :( http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/3dlil/cry.gifhttp://smilies.jeeptalk.org/cwm/cwm/cwm14.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg