incognito Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ska vi inte göra en fuska.se clan i Soldat då? Det skulle vara kul. För er som inte vet vad Soldat är så kan man ladda ner det i Fuska's Filarkiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 vad gör man på det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 man skuter andra de e typ som liero fast man kan köra online men man e ingen nask utan en soldat de e rätt så kul, jag hadde de förut men inte nu längra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Det är 10 gånger snyggare grafik än Liero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det skulle ju va rätt kul att ha en fuska.se clan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja har laddat ner det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 tycker inte soldat är så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja har inte testat de än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag fattar nästan ingenting av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Det är väl inte så svårt att fatta? Det är ju bara att köra igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jaja ockej man skjuter andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 mitt e as konstigt det står error och sen kan man inte göra ett j@vla skit och på det andra programet som heter soldat server nånting då kan man starta ett spel men sen så står det bara text och inte ett j@vla skit händer jag e riktigt förbannad så hur gör man för att få spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.