jag vill veta om ni tittar på manga. :gitarr:
Tittar Ni På Manga Filmer ?
i bland... :lol:
1. Det heter Anime inte ''Manga Filmer''jag vill veta om ni tittar på manga. :gitarr:
2. Ja jag kollar på Anime, och Läser Manga mycket. ;]
dom enda animena e ju pokemon o dom andra sopserierna...<_<
Fast Spirited away e jättebra!^________^ Akira e verkligen bra!
Fast d e både manga och anime...
manga är ett lättare ord för animeade filmer, böker mm.
Jag tittar på green green,naruto mm.
min favorit är tank police ska köpa nya filmen snart!
Kollar på Animè...
Fast ja tittar på Anime^____^
dem tar inte ut Mycket anime för att Sverige är så känsligt att dem inte tar ut nåt som är blodigt av anime och våldsamt med död och sånt.som i Dragonball Z när nappa slår av Tiens Arm så kommer det en massa blod det är typ svenska pansionerer som inte vill att det ska finas sånt.det har jag sett i en Anime protest.dom enda animena e ju pokemon o dom andra sopserierna...<_<
d va d ja tänkte...(0012 @ 15/10-2004 18:20:18)dom enda animena e ju pokemon o dom andra sopserierna...<_<
dem tar inte ut Mycket anime för att Sverige är så känsligt att dem inte tar ut nåt som är blodigt av anime och våldsamt med död och sånt.som i Dragonball Z när nappa slår av Tiens Arm så kommer det en massa blod det är typ svenska pansionerer som inte vill att det ska finas sånt.det har jag sett i en Anime protest.
de holler ljust nu på att cencurera sagman king det blir inte lika bra som drn o cencurerade på grund av för mycket blod, svär ord mm
heh, jo..visst ser man på Anime..läser manga oxå..
själv får jag manga, anima nyheter direkt från japan och det tar ungefär en månad att översätta. men det är värt det för jag kan beställa anima deräck från japan/ översatt till engelska
Därför dem vet att barn ska kolla.Men sverige är för Känsligt.Dem skulle ta ut GT förlänge sen.de holler ljust nu på att cencurera sagman king det blir inte lika bra som drn o cencurerade på grund av för mycket blod, svär ord mm
Ta en kurs i japanska och flytta till Japan så kan du läsa alla mangor i Sverige. I Akira håller dom på och skuter varan typ hela tiden.
Du menar beställa mangor.Ta en kurs i japanska och flytta till Japan så kan du läsa alla mangor i Sverige. I Akira håller dom på och skuter varan typ hela tiden.
Jag holler på och tar kurser i japanska sen i början av sommaren. men jag kan inte prata flytande japanska fårns om 2 - 3 år. :student:
men om jag typ beställer en dvd film för 250 kr så kostar det med portot och allt 500 kr.
men det skulle ju bara bli fjantigt på gt när dom pratade för allt översatt e så extremt dåligt.låter cp när nån i nått program säger saker som är översatt till svenska(0012 @ 19/10-2004 11:11:31)de holler ljust nu på att cencurera sagman king det blir inte lika bra som drn o cencurerade på grund av för mycket blod, svär ord mm
Därför dem vet att barn ska kolla.Men sverige är för Känsligt.Dem skulle ta ut GT förlänge sen.
Det kan vara Engelska och komma på ztv som med simpsons men Japanska har bästa rösten.Och att text ska vara med.(toxic avenger @ 21/10-2004 17:37:16)(0012 @ 19/10-2004 11:11:31)de holler ljust nu på att cencurera sagman king det blir inte lika bra som drn o cencurerade på grund av för mycket blod, svär ord mm
Därför dem vet att barn ska kolla.Men sverige är för Känsligt.Dem skulle ta ut GT förlänge sen.
men det skulle ju bara bli fjantigt på gt när dom pratade för allt översatt e så extremt dåligt.låter cp när nån i nått program säger saker som är översatt till svenska
Att översätta och spela in egna röster tar bara en massa extra tid, det skulle bli mycket bättre om dom bara la till svensk text eller ingen text (bara japanskt tal) xD
men simpsons kommer ju från usa