xpliT Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Vem menar du :( Att du och Delfa skriver dumma inlägg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Gå in på den här sidan: http://fleebo.com/sm64/catchmew.wmv Sen gör ni bara som dom visar i filmen. Den är på lvl 7 när du möter den. ;) Tackar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag visste redan hur man fångar Mew.Det var den länken som hjälpte mej med det från en annan hemsida jag hittade.Men det va smart att sätt att hjälpa andra på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Det var ju jag som kom på det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Det var ju jag som kom på det. :P Bara så att du vet så fanns den där länken i en tråd innan denna som du gjorde ;) Redigerat 26 Januari 2005 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg