detta är ett N64 forum och då ska man inte snacka om Playstation 2 utan Pokemon stadium 2...
N64ans värde idag?
Jag vet....
varför skrev du Playstation 2 innan då?
Det förskortas likadant...... Skit i det!
jag köpte mitt pokemon stadium 2 för 700:- NYTT när det kom ut
Va?!?!?!?!?!?!?!?!? 700 SEK? Är du dum?
ja... =)
Ok, märks
när det kom ut fanns det att köpa för 899:-
Oj!
jag vet inte om det finns att köpa nytt längre?
På Super Retro var annars?
Ett Nintendo 64 är inte värt så mycket i alla fall! Ungefär 400 och det är knappast vid 900 för då kan man ju lika gärna köpa GameCube! Och om det ska bli antikt så kan man vänta i ungefär 50 år! Tv-spel blir inte så värda! Det är bättre i så fall att vänta med NES (Nintendo 8-bit)!
Varför vänta på Nintendo 8-bitars när det finns så mycket bättre som Nintendo GameCube.Ett Nintendo 64 är inte värt så mycket i alla fall! Ungefär 400 och det är knappast vid 900 för då kan man ju lika gärna köpa GameCube! Och om det ska bli antikt så kan man vänta i ungefär 50 år! Tv-spel blir inte så värda! Det är bättre i så fall att vänta med NES (Nintendo 8-bit)!
nes är ju värt rätt mycket om cirka 20 år..
Jag köpte NES på internet med 6 spel 2 Handkontroller och konsollen för 575kr. Kan vara värt att spara maskinen tills vidare! Blir väl värdefull, man måste ju bara sköta om den. Den skall ju tvättas och så!
funkade den bra då?? har du orginalförp. till samtliga spel är de värda En hel del
japps den funkar perfekt. Orginal lådor och manualer till alla forutom ett spel.
okej...då kan du få en hel del lite senare...
Jupps, men åter gå till ämnet. N64!