Ok jag tror dej...
N64ans värde idag?
vad bra.. jag vill inte bryta mot reglerna..
jag sålde mitt n64 med en kontroll 3 spel gör 200spänn
Ett spel kostar egentligen bara 99:-. Max 159:-
Nej, det kostar högst 229 kronor. Visste du inte det!? Det kanske kostar högst 159 kr där du bor....Ett spel kostar egentligen bara 99:-. Max 159:-
zelda MM begagnat kostar ungefär 400:- i vår butik...
Zelda: Ocarina Of Time kostar 229 kr på GAME i Borlänge. Ha, det vissté ni inte vaa??
zelda oot kostar 250:- begagnat i sthlm..
Zelda mm finns inte ens att köpa i Borlänge.zelda oot kostar 250:- begagnat i sthlm..
varför inte...är det slutsålt eller
ha, ja har sett zelda mm för 400! å de va begagnad...
som jag gjort här i sthlm
Nej det är bara värt MAX 159:- stog det på nån sida på engelska. Den sidan hade NINTENDO gjort.Nej, det kostar högst 229 kronor. Visste du inte det!? Det kanske kostar högst 159 kr där du bor....Ett spel kostar egentligen bara 99:-. Max 159:-
Det finns N64-spel som kostar mer!Nej det är bara värt MAX 159:- stog det på nån sida på engelska. Den sidan hade NINTENDO gjort.Nej, det kostar högst 229 kronor. Visste du inte det!? Det kanske kostar högst 159 kr där du bor....Ett spel kostar egentligen bara 99:-. Max 159:-
Jo fasst det är stöld med pengar.
Jo fasst det är stöld med pengar.[/quote
Hur kan det tas som stöld!??
de tar kanske extra penar..? myabe.. =)
N64 spelen varierar i priser. Beg. spel okstar runt 50kr - 200kr. Nya är svåra att hitta men dom kostar väl runt 100kr - 400kr. Pokémon Stadium 2 kostar runt 400kr nytt, knäppt? Man skall räkna ett spel för 100kr.
det kostar 500:- begagnat här.. asså PS2
Menar du PLaysation 2 eller Pokémon Stadium 2? ör båda förkortas Ps2!