jag tänkte precis skriva det...men men.... vilka spel har ni som är dyrast..asså vilka spel var dyrast för er att köpa
N64ans värde idag?
Ehh, Donkey Kong 64 tror jag med Expansion Pac sen var The World Is Not Enough ganska dyrt, du då?
pokemon staduim 2 för 699:-
DK 64 kostade 200kr sen så kostade The World Is Not Enough 150:- men Battletanx Global Assualt kostade 63:- bara.
ojdå... Blir så förvirrad av alla priser =)
Men det som var mest värt pengarna är nog perfect dark... vad tycker ni?
DK 64 kostade 200kr sen så kostade The World Is Not Enough 150:- men Battletanx Global Assualt kostade 63:- bara.
vad går spelet Battletanx Global Assualt ut på??
Du har en Panrvagn och lör runt i ett område och ska spränga andra pansarvagnar! Man hittar olika vapen i området! Det är faktiskt kul! Jag kan ju göra en tråd som heter BattleTanx Global Assualt!
jag tror inte att så många har det spelet!!! :D
Nej för det är RARE! (sällsynt) Finns bara i US Version.
Nej och det tror inte jag heller. Men ska vi inte prata om N64ans värde?
om några 30 år blir nog N64 värt men Nes och snes lär ju vara värdare...
Jaja, men det är ju om 30 år det. Då kanske man inte ens är intresserad längre.om några 30 år blir nog N64 värt men Nes och snes lär ju vara värdare...
då finns det säkert en eller flera nya konsoller....
Ja det finns det. Men tänk om man sitter i sitt rum om 30 år och spelar.då finns det säkert en eller flera nya konsoller....
vem vet....nog pratat om framtiden...åter till ämnet..
Du kan ju inte säga att bara jag pratade om framtiden. :evil: Men vad är ämnet? Det där med värdet är ju redan slutdiskuterat.vem vet....nog pratat om framtiden...åter till ämnet..
jaja...men i alla fall...nogdiskuterat om Framtiden också...
Självklart!!!1 Men vad diskuteras det om för tillfället, alltså, vad ska man diskutera om?
n64:ans värde....
oOkk, vad tycker du om värdet??n64:ans värde....