vet inte...men mitt N64 med 14 spel skulle jag inte sälja för mindre än 2500:-
N64ans värde idag?
okejj, du får nog vänta ett bra tag om du vill att nån ska köpa din n64+14 spel fö de dära priset!
min n64 e ovärderlig fö mejj iaf!
samma här...2500:- var bara ett pris som jag MINST skule sälja det för...jag har rätt dyra spel trots allt...
Jag kommer aldrig mer att sälja mina spel eller konsoler.
varför inte....? är de värdefulla för dig på nåt sätt eller?
vet inte...men mitt N64 med 14 spel skulle jag inte sälja för mindre än 2500:-
OM jag skulle sälja (som jag inte ska) men OM så skulle det vara för ett n64, 26 spel, 4 dosor, ett rumble pack, ett expasion pak och ett controller pak skulle kosta 6000:-!!!
4 dosor???? 26 spel...är inte det något dyrt....
nej, jag gillar mitt n64 och tänk vad det kosta när jag köpt det.... MYCKET mer än 6000:-
Om jag säljer mina:4 spel, 1 minneskort, 1 Transfer pak 2 dosor så kostar det. 850:- utan slöseri med pengar. Tur att jag fårr alla mina spel och min konsoll och dosa och minnes kort. Fasst inte Transfer pak. Det har jag köpt.
har du fått allt, jag har köpt ½ och min brorsa ½
fast jag tänker aldrig sälja mitt N64!!!
Allt utom Transfer pak.
har du använt den till nåt, pokemon spel eller Mario Tennis och Mario golf? jag skulle använt den till Mario Tennis och Mario golf!
jag använder det till Perfekt dark...
jaha, vad har man det till där?? jag visste inte att det gick?? jag klara mitt utan iaf
Pokémon Stadium 2 använder jag den till.
Pokémon Stadium 2 använder jag den till.
aaa, just det...jag glömde bort det...jag använder det till PS2 också...
men det går väl till PS också, det gjorde min kompis tror jag
ja...det dåliga med när man köper PS2 är att man inte får ett transfer pak med..det fick jag köpa för 200:- efteråt
går det att länka PS gubbar till GBC spelet? isåfall kan man väl länka gubbar från PS till PS2 med ett krångligt sätt, eller??
hurdå länka???