Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 vem bryr sig om man blir portad det är ju bara att använda habbít Jaha du har inte lärt dig och känna känslor alla som hycklar är dumma dem är inte friska dem ska mogna upp sig hatar hycklare en vacker dag är alla döda grrrrrrrrrrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 jag är ingen hyklare jag spelar inte habbo <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag är hycklare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag är hycklare :) HÄIL!:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Spelar inte habbo. Det verkar ganska dumt att sätta in riktiga pengar för att köpa möbler i en datavärld. Är det dyrt då att sätta in pengar till möbler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.