Arcanum Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 någon som har Eye toy? ja har som mest testat det i affären, och de verkade vara väldigt roligt. men ja syntes dåligt då, är det bättre om man har den hemma? med tanke på att den i affären var inmonterad i en monter.... kan man använda kameran till nått annat? går de å koppla den i datorn?
Gäst NightShade Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 någon som har Eye toy? ja har som mest testat det i affären, och de verkade vara väldigt roligt. men ja syntes dåligt då, är det bättre om man har den hemma? med tanke på att den i affären var inmonterad i en monter.... kan man använda kameran till nått annat? går de å koppla den i datorn? Jag har Eye toy det är väldigt roligt och jag ser mig skjälv aldeless utmärkt på min tv! =) Jag vet faktiskgt inte om man kan koppla in den i datan men jag tror ej det för det är ju en PS2 grej :| ...
Gäst Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 jag ska få den när jag fyller år eller i julklapp. jag är ganska säker. Jag fyller år den 23 december. det verkar skitkul, speciellt det där man ska sticka hål på bubblor
Gäst Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 jag har eye toy det är skit kul fast du kan inte koppla in den till datorn :cry: :cry: ....jag har testat själv
Gäst NightShade Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 jag ska få den när jag fyller år eller i julklapp. jag är ganska säker. Jag fyller år den 23 december. det verkar skitkul, speciellt det där man ska sticka hål på bubblor Fyller du år den 23 December! dan innan Julafton f** va COOLT! :D
Gäst Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 tycker du? jag har en kompis som fyller år på julafton
Arcanum Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Skrivet 15 December 2003 jag har eye toy det är skit kul fast du kan inte koppla in den till datorn :cry: :cry: ....jag har testat själv de va ju synd, annars hade den väl funkat som en vanlig webcam...
Rekommendera inlägg