Gäst Beldur Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ville du ha en gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 allså *** do mtog min gubbe för ett tag sen men adda mig jag heter aids22(en sjukdom jag vet men jag visste inte det först så jag bara använde det namnet)men jag är värsta nooben nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ja jag vill ha en bubbe ja och jag vill ha den så snabbt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 allså *** do mtog min gubbe för ett tag sen men adda mig jag heter aids22(en sjukdom jag vet men jag visste inte det först så jag bara använde det namnet)men jag är värsta nooben nu! jag har inte tagigt din gubbe :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.