Bigbrother Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 e det någon som spelar sven co-op? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Vilken konsoll? Jag vet inte vad det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) Eftersom detta är skrivet i "PC" så antar jag att det är ett PC-spel? EDIT: Efter lite googlande så fick jag reda på att det är en mod till Half-Life.. Redigerat 15 Oktober 2004 av Raistlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Klart man spelar det ibland... Skit kul :D Man spelar alltså Multiplayer i Singleplayer. Man spelar med varandra på Single Player och kan hjälpa varandra. Det är otroligt roligt att köra det med omkring 10 styckna och leka :P Fast det är bättre om man är lite färre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 mmm det vad heter du i spelet då rowyn :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.