Gäst Golden Star Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 vad ska jag göra?när jag har installerat gta london på datorn, och ska spela dt, står dt på huvudmenyn att dt inte finns någon cd, fast dt finns, och att jag bara kan spela online. och jag har prövat flera gånger.samma sag med den första gta! kan nån hjälpa mig? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 är cdn smutsig eller är det nått fel på enheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 menar du datans hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 du han ju kolla om du har repor på skovan och om datorn klarar av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 om du har xp kan det ju vara kompatiblitetsproblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Finns förmodligen någon crack du kan tanka ner. (Lagligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 om du har xp kan det ju vara kompatiblitetsproblem vad betyder dt? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Kopierningskydden de strullar bara, om ändå speltillverkarna kunde fatta att de inte hindrar kopieringen och att de hindrar datorer med kassa cdläsare från att spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 om du har cd:n i E: så funkar det inte testa o ha den i D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 ok ska testa dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
konutboy Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 det petyder inget ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 vad betyder ingenting? :huh: Spiderman2:dt funkade inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.