Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 burnout 3 e bättre och svårare!! hur gör du såna smilisar dom finns inte med men mc3 e coolare! :rolleyes: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 vilket spel e THUG2? här e nogra bilder till: :P http://www.rockstargames.com/midnightclub3/screens/sccreen1.jpg http://www.rockstargames.com/midnightclub3/screens/screen2.jpg http://www.rockstargames.com/midnightclub3/screens/screen3.jpg THUG 2 är Tony Hawk's Underground Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 THUG 2 är Tony Hawk's Underground ok tack men jag fattar inte varför dt e 16 års gräns på den första :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Nej eller hur det e konstigt.... Jag tycker att du ska köpa Burnout3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 burnout 3 ÄR grymt mycket roligare än MC3, helt enkelt. jävligt goa krockar man får göra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 har börjat trötna lite på krachar... :zzz: finns i varje spel...men í mc3 blir dt go körkänsla :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Min kompis och jag brukar på MC2 spela med polis bilar på Paris banan så brukar vi köra på stora vägenv , och så har vi en kod så vi kan skjuta kulspruta och bomber. vi prejar och skjuter alla som kör för fort!! det är kul , vill MC3 nice grafik det blir asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Köp Nfsu2 istället mycket bättre! Mc kommer det bara till ps2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 det kommer att suga har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Min kompis och jag brukar på MC2 spela med polis bilar på Paris banan så brukar vi köra på stora vägenv , och så har vi en kod så vi kan skjuta kulspruta och bomber. vi prejar och skjuter alla som kör för fort!! det är kul , vill MC3 nice grafik det blir asså dt låter roligt! :lol: om dt var 2:an, så hur bra blir 3:an? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag har spelat Midnight Club 2 hos min kompis . Det är riktigt riktigt roligt ! 3:an är nog ännu roligare, har kollit lite närmare på det .. Burnout 3 har jag också kollat lite på, det är ett riktigt läckert spel det med . Det är ett otroligt svårt val måste jag säga .. Jag Föreslår att du provspelar det i nån spelbutik och avgör själv . För att i stort sett så är Midnight Club 3 och Burnout 3 .. Helt enkelt, väldigt bra båda två . Men en sak måste jag erkänna, efter att jag sett bilderna ni lagt ut, så tycker jag att Midnight Club 3 ser så otroligt fräscht och gött ut ... Och om det blir alltför svårt att välja, köp båda för sjuttsingen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg