Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag har spelat Midnight Club 2 hos min kompis . Det är riktigt riktigt roligt ! 3:an är nog ännu roligare, har kollit lite närmare på det .. Burnout 3 har jag också kollat lite på, det är ett riktigt läckert spel det med . Det är ett otroligt svårt val måste jag säga .. Jag Föreslår att du provspelar det i nån spelbutik och avgör själv . För att i stort sett så är Midnight Club 3 och Burnout 3 .. Helt enkelt, väldigt bra båda två . Men en sak måste jag erkänna, efter att jag sett bilderna ni lagt ut, så tycker jag att Midnight Club 3 ser så otroligt fräscht och gött ut ... Och om det blir alltför svårt att välja, köp båda för sjuttsingen :P ja, dt e ett svårt val... :P men vet ni om man kan hyra spel nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Hehe :) Hyra spel ? Naej, det är jag inte riktigt säker på om jag vet .. Men man kan ju köpa ett spel och prova det i tio dagar sedan lämna tillbaks om man inte är nöjd ? Det funkar på Game, och det är väl på sätt o vis som att hyra ett spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag frågade dt för nära mig fanns dt vart man kunnde hyra filmer och spel, men sen gick de i konkurs eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 man kan hyra tv-spel på nått ställe på internet men jag kommer inte ihåg vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 kan inte du ge någon länk??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag kommer ju inte ihåg vart, men det kommer som reklam på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 menar du tvspelsportalen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ja, så hette den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ok ska kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 för mig gick det inte att komma fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 men jag tror att man måste va medlemm för att kunnna hyra :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 hatar såna sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg