iroc777 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag får inget ljud när jag ska spela Fifa fotball 2005, jag har original spelet.. hj'lp mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Nåt fel med ljudkortet? Funkar ljudet på dina andra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iroc777 Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 yes, ljudet fungerar kanon både med winamp och allla andra spel.. jag kör WINXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 yes, ljudet fungerar kanon både med winamp och allla andra spel.. jag kör WINXP Kollat i inställningsmenyn i spelet om ljudet inte bara är nerskruvat? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iroc777 Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Har kollat men det är inte det.. fattar noll... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mats_1994 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag vet inte vad man gör utan ljud iallafall. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.