Oden Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 För de som har testat o lirat counter strike source, vad tycker ni om det? Jag tycker att det låg LÅNGT under förväntningarna. Det är i princip samma spel, många banor är kvar från det gamla och vapnen är de samma. Den enda skillnaden är att det har half life 2 grafik, men vad hjälper det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 undrar bara vad du hade förväntat dig? det är fortfarande cs. och cs är cs hur man än fixar med det. men jag fattar inte varför du testat det när man läser din signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Nej men trode att det skulle vara ett helt nytt spel. Precis som half-life två kommer att vara ett helt nytt spel jämfört med HL ett. Men här är det som sagt precis samma gamla krams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 men hur lätt är det att förnya cs igentligen? sen tar man ju knappast bort det som gör cs så polulärt och satsar på ett wildcard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mats_1994 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 den nyaste cs versionen, baserad på half-life 2 grafikmotorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 allvarligt talat e sorce drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 alvarligt talat så äger Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 min kompis eggar sorce de börjar bli tråkigt ATT TITTA PÅ han klagar att jag dör sen köper han para och dör direkt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Tycker att source var det sämsta som har hänt spelvärden sedan, tja, man bestämde sig för att ge ut den femte The Sims versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 hehehe, när det gäller cs så finns det bara två bra versioner. 1.5 och 0.94 betan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 alla i min klass spelar 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.