LuddE Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 Kan man spela fyra spelare på Gamecube eller bara två
LuddE Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Skrivet 14 December 2003 asso på sagan om konungens återkomst!
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 Är spelat bra eller dåligt? Kan man spela typ 2 styckna på ett och samma uppdrag. Sånna spel gillar jag. Finns det något bra vapen?
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 Är spelat bra eller dåligt? Kan man spela typ 2 styckna på ett och samma uppdrag. Sånna spel gillar jag. Finns det något bra vapen? men om du tycker om såna spel så borde du köpa timesplitters2
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 Är spelat bra eller dåligt? Kan man spela typ 2 styckna på ett och samma uppdrag. Sånna spel gillar jag. Finns det något bra vapen? men om du tycker om såna spel så borde du köpa timesplitters2 Kan man verkligen spela med en kompis och sig själv där?? På en och samma bana?
LuddE Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Skrivet 15 December 2003 Ja det kan man men fråga inte mej om allt det e ju jag som undrar om man ska köpa de eller ej!
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 Ja det kan man men fråga inte mej om allt det e ju jag som undrar om man ska köpa de eller ej! Om du tycker att det är roligt att ha ett team med en kompis, alltså vara med varandra borde du köpa det. Det verkar ju kul! Men är det någon som vet vilka gubbar man får vara?
LuddE Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Skrivet 15 December 2003 Ja jag vet, jag var inne på game.se och där stog det att man kan vara Aragorn,Legolas,Gimli,Gandalf,Sam och Frodo!
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 Ja jag vet, jag var inne på game.se och där stog det att man kan vara Aragorn,Legolas,Gimli,Gandalf,Sam och Frodo! Vad roligt. Men får man välja vilken man vill?? Sam och Frodo är ju typ huvudpersonerna, så man kanske måste vara dem i början, men multiplayer verkar coolt.
Rekommendera inlägg