Gäst NightShade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag har Sagn om Konungens Återkomst och jag har varvat det och all men hur som helst det jag undrar är att när man varvat spelet så kan man ju fuska men det är bara ett fusk som funkar för mej och det är "Restore Health" varför funkar inte dom andra jag gör exakt så som man ska göra men funkar ej :| någon som vet hur man gör så dom andra funkar? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Ingen här verkar förstå hans fråga... förutom jag :P . Alltså d finns fusk till det, men man kan bara använda dom om man klarar hela spelet. Man får upp som en ruta där fusken står och så kan ma skriva in dom. Jag har hur som helst inte klarat spelet än, men jag e på god väg, ska snart se om d funkar lr inte funkar för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 [rensat] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Ingen här verkar förstå hans fråga... förutom jag :P . Alltså d finns fusk till det, men man kan bara använda dom om man klarar hela spelet. Man får upp som en ruta där fusken står och så kan ma skriva in dom. Jag har hur som helst inte klarat spelet än, men jag e på god väg, ska snart se om d funkar lr inte funkar för mig. jag har ju varvat spelet... men när jag trycker på start och sen håller in : L1,L2,R1,R2 och skriver in koden funkar det ej! det konstiga med det är att det finns ett fuska som man inte behöver trycka upp,ner,höger eller vänster på och det funkar! men dom andra koderna dom är det upp eller vänster eller nåt i skjälva koden och dom funka! :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 kan man köra i helms deep :mrgreen: jag ska köpa det spelet. och jag vet inte vilka gubbar man kan va :mrgreen: och är det sant att man kan köra två på samma gång :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 kan man köra i helms deep :mrgreen: jag ska köpa det spelet. och jag vet inte vilka gubbar man kan va :mrgreen: och är det sant att man kan köra två på samma gång :mrgreen: Ja man kan köra i helms deep (första banan) Man kan vara : Gandalf,Aragorn,Legolas,Sam och Frodo...sen finns det hemliga gubbar som man får när man varvar spelet dom är : Faramir,Merry och Pippin Och JA det är sant att man kan köra 2 spelare samtidigt! Men varför skapar du inte en egen tråd där du ställer den frågan! jag har haft så himmla många onödiga svar på denna tråd innan den blev rensad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 tycker det är så onödigt med så många trådar om sagan om konungens återkomst håll er till en och fråga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg