när jag har skrivit ett inlägg så står det error och så står det "warning: mysql_connect():can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in g: /home/fuska.se/html
on line 17"
varför händer det så!??
när jag har skrivit ett inlägg så står det error och så står det "warning: mysql_connect():can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in g: /home/fuska.se/html
on line 17"
varför händer det så!??
Det hände för mej då jag skulle skicka in en fusk.när jag har skrivit ett inlägg så står det error och så står det "warning: mysql_connect():can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in g: /home/fuska.se/html
on line 17"
varför händer det så!??
vet inte vad det är, kanshe en del av fuska's databas har krashat?
har hänt förut...
hände mig på chatten jag vet inte om det stog sådär men något liknande i röd text
hände mig två ggr i går
varför?
Och nu händer det igen...
Det händer även mig hela tiden...
Men det räcker ju att klicka på uppdatera några gånger...
Nu när jag skulle svara kom det för 8:onde gången! <_< :angry:
Poängforumet verkar vara värst drabbat... :(
Det är Al-Qaida som försöker störta oss!
händer visa gånger.
skulle det vara kul eller? >_>Det är Al-Qaida som försöker störta oss!
dt va ju jätte kul!!!Det är Al-Qaida som försöker störta oss!
hahahaha
*ironiskt*
<_< <_< http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/ruinkai/knob.gif
2800:e inlägget!!!http://smilies.jeeptalk.org/contrib/ruinkai/coolgleamA.gif
Nu händer det nästan hela tiden för mig... :(
Jag har fått det 11 ggr de senaste fem minuetrna. Dessutom rollar den Error och Warning i rutan för annonserna.
What's happening? Vi faller!!! vi har ett virus i systemet!! God help us..? Vänta nu, jag är anti-kristen...
Bara lite belastning.. Förmodligen fungerar sidan som den skall inom kort..
har aldirig hänt mig
De hade hänt likadant några gånger innan!
Då sa admin att de va att data-basen eller något liknande inte mådde såbra.... Men han fixade de snabbt :D
dt va ju roligtJag har fått det 11 ggr de senaste fem minuetrna. Dessutom rollar den Error och Warning i rutan för annonserna.
What's happening? Vi faller!!! vi har ett virus i systemet!! God help us..? Vänta nu, jag är anti-kristen...
hahahhahah
*ironisk*
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in