Ratiasu Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Haft massa om såna tråd!Så ha jag skrivit va man ska göra om du gå te startsidan och sen höger sida Gameboy Advance och så letar man upp Ruby/Sapphire sen e d inskickad Tips!Där ha jag skrivit hur man ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Måste man ha relicant och waliord? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag har varit inne där det kommer fram sealded chamber. och sen så går jag och söker grottorna och jag hittar en jättesten medmassa andra stenar runt, men dom öppnas inte! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Hallå??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg