JoJjo_ Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 vad ska ja göra? mina bästa pokemon är Swampert på lv.61 och en medite(stavning) på lv.43 <_< det tar timmar och klara elit 4 med DOM..vilka mer ska jag fånga för att klara elit 4 lättast?jag har inte ens klarat 1 tränaren i elit 4..han har ju Cakturne(stavning) och Swampert kan inte klara den och inte medite(stavning) heller.VAD SKA JAG GÖRA?!?!? tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 använd en dark pokemon mot första tränaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pacman 3000 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) Nej, ta en fight eller bug, jag klarar honom med en volbeat på lv 46 (ps försök å fånga en heracross i safarizonen och träna den den är både bug & fight :kung: Redigerat 17 Oktober 2004 av Pacman 3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Första gången på pkm ligan klarade jag dom me bara Blaziken och d andra ggrna klarade jag me Latias...Men nu e d försent me Blaziken...Använd en eld pkm på den första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 hm ska jag träna upp min Volbeat,fånga en dark,och fånga en eld.Ska jag alltså fixa te.x. Volbeat,darkhunden och slugma? :huh: *förvirrad* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 förlåt jag skrev fel jag menade att en fightning är bäst mot den tränaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg