Data nörden Skrivet 16 December 2003 Rapport Skrivet 16 December 2003 tja!! Är nu på uppdraget "You lucky bastard".... mitt problem är att jag inte hittar han jag ska döda i hamnen... vart är han?? letat asnycket..... tacksam för svar as soon as possible...=)Kolla på ett fusk som jag har skrivit in på mafia pc fusken,där står svaret och lycka till :!: :!: :new_microwave: Citera
Data nörden Skrivet 16 December 2003 Rapport Skrivet 16 December 2003 Vet nån vad man ska göra på uppdraget 'just for relaxation'? Citera
Data nörden Skrivet 16 December 2003 Rapport Skrivet 16 December 2003 vad ska man göra på uppdraget 'just for relaxation' Citera
fearlesscrude Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Skrivet 17 December 2003 tjaa! är nu på ett uppdrag som heter "Just for relaxation"..... har tagit dokumenten från lastbilsföraren och nu står det att jag ska stjäla lådor eller ngt typ som det..... men vart finns detta jag ska stjäla?? tacksam för svar! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.